NarPOS Restoran Otomasyonu | Bloglar
Açıklama />

Blog

Restoranınızda Müşterilerle Nasıl Etkili İletişim Kurabilirsiniz?
Blog
Restoranınızda Müşterilerle Nasıl Etkili İletişim Kurabilirsiniz? Müşteriler restoran tercihlerinde iyi servisin yanı sıra kendileriyle kurulan iletişimi de göz önünde bulundururlar. Kaliteli iletişim müşterileri restorana çekerken iletişimin yetersiz olması ise müşterilerin o restoranı b
Yeni Yılda İş Performansını Artırmanın 4 Yolu
Blog
Yeni Yılda İş Performansını Artırmanın 4 Yolu 2022 yılını geride bırakırken işletmeler yeni yılda çalışanların iş performansını arttıracak stratejiler aramaya başladı. Peki, bu stratejiler nelerdir? İşletmeler yeni yılda çalışanların iş performanslarını nasıl arttırabilir? Bu yazımı
Garson Çağrı Sistemi Nedir? Avantajları Nelerdir?
Blog
Garson Çağrı Sistemi Nedir? Avantajları Nelerdir? Yoğun bir tempoya sahip işletmelerde müşteri memnuniyetini sağlamak oldukça zor olabilir. Garson çağrı sistemi sayesinde, restoranınızda veya kafenizde servis süresini hiç olmadığı kadar kısaltabilir, müşteri memnuniyetini arttırabilirsi
Restoranlarda Personel Yönetimi Nasıl Olmalı?
Blog
Restoranlarda Personel Yönetimi Nasıl Olmalı? İşletmelerin başarıya ulaşmalarında kilit rol oynayan unsurlardan biri de iyi bir ekibe sahip olmaktır. Bu noktada işletme sahiplerinin öncelik vereceği konulardan biri personel yönetimi olmalıdır. Peki, restoranlarda personel yönetimi n
Restoran Envanter Yönetiminde Dikkat Edilecek Unsurlar Nelerdir?
Blog
Restoran Envanter Yönetiminde Dikkat Edilecek Unsurlar Nelerdir? Envanter yönetimi, bir işletme için vazgeçilmez unsurlardan biridir. Gıda israfını en aza indirmek ve kârı artırmak için her restoranın envanter yönetimini iyi bir şekilde yapması gerekir. Peki, envanter yönetiminde nelere dikkat edilmel
Restoran Rezervasyon Sistemini Geliştirmek İçin 4 Öneri
Blog
Restoran Rezervasyon Sistemini Geliştirmek İçin 4 Öneri Özel günlerde, toplantılarda veya yoğun saatlerde önceden masa bulabilmek için müşterilerin bir restoranı seçmelerindeki en önemli unsurlardan biri, iyi bir rezervasyon sistemine sahip olup olunmamasıdır. Bu noktada zayıf rezervasyon sis