Blog
Blog
Yeni Yılda İş Performansını Artırmanın 4 Yolu
2022 yılını geride bırakırken işletmeler yeni yılda çalışanların iş performansını arttıracak stratejiler aramaya başladı. Peki, bu stratejiler nelerdir? İşletmeler yeni yılda çalışanların iş performanslarını nasıl arttırabilir? Bu yazımı
Blog
Garson Çağrı Sistemi Nedir? Avantajları Nelerdir?
Yoğun bir tempoya sahip işletmelerde müşteri memnuniyetini sağlamak oldukça zor olabilir. Garson çağrı sistemi sayesinde, restoranınızda veya kafenizde servis süresini hiç olmadığı kadar kısaltabilir, müşteri memnuniyetini arttırabilirsi
Blog
Restoranlarda Personel Yönetimi Nasıl Olmalı?
İşletmelerin başarıya ulaşmalarında kilit rol oynayan unsurlardan biri de iyi bir ekibe sahip olmaktır. Bu noktada işletme sahiplerinin öncelik vereceği konulardan biri personel yönetimi olmalıdır. Peki, restoranlarda personel yönetimi n
Blog
Blog
Restoran Rezervasyon Sistemini Geliştirmek İçin 4 Öneri
Özel günlerde, toplantılarda veya yoğun saatlerde önceden masa bulabilmek için müşterilerin bir restoranı seçmelerindeki en önemli unsurlardan biri, iyi bir rezervasyon sistemine sahip olup olunmamasıdır. Bu noktada zayıf rezervasyon sis
Çerez Politikası
Sitemiz, sitemizi geliştirmemize yardımcı olan ve mümkün olan en iyi
hizmeti ve müşteri deneyimini sunmamızı sağlayan çerezler kullanır. Kabul Et'e tıklayarak çerez politikamızı
kabul etmiş olursunuz.