Tüm şubelerinizi gelişmiş bir arayüz üzerinden yönetin ve her bir şubenin performansını karşılaştırın.
Raporları, grafikleri ve gelir/gider analizlerini şube bazında inceleyin.
NarPOS’tan haberleri bildirimlerle gör.
İkram ve iade iptal işlemlerini izleyerek olası maliyet kayıplarını önleyin.
Müşteri yoğunluğunu gösteren ısı haritası ile popüler bölgeleri keşfedin, cirolarınızı artırın ve satış stratejilerinizi geliştirin.
Sadık müşteri oranlarınızı takip edin ve onlara yönelik özel sadakat programları geliştirin.
Müşteri geri bildirimlerini ve önerilerini kolayca toplayın ve değerlendirin.
Masaların doluluk oranlarını ve cirolarını canlı olarak izleyin, işletme içindeki akışı optimize edin.
Personel performansını takip edin ve gelişimleri için raporlar oluşturun.
Fiyatlandırma ve kâr yönetimi işlemlerinizi merkezi bir sistem üzerinden kolayca yönetin.
Fiyat değişikliklerini tüm şubeler için anında ve kolayca uygulayın.
İşletmenizin performansını ölçün, trendleri analiz edin ve stratejik kararlar alın. İstatistiksel raporlarımızla güçlü bir yönetim sağlayın.
Gelir, gider ve kar marjlarınızı detaylı olarak inceleyin. İşletmenizin finansal sağlığını sürekli izleyerek daha sağlam adımlar atın.
Raporları Excel formatında indirme seçeneğiyle, verileri dilediğiniz gibi işleyin ve sunun.
İşletme verilerinizi güvenle bulutta saklayın, veri kaybı riskini minimize edin.
Bulut tabanlı sistemimiz, verilerinize her yerden erişim imkanı sunar ve esnek yönetim sağlar.
Hızlı ve güvenli ödeme süreçleri, kullanıcı dostu arayüzü, entegre çözümleri, muhasebe ve stok yönetimi gibi sistemlerle verimliliğinizi artırır.Gelişmiş güvenlik protokolleri ile verilerinizi korur ve işlemlerinizin güvenliğini sağlar. Satış raporları ve analiz araçları ile işletme performansınızı izleyebilirsiniz. Ayrıca, esnek çözümler sunarak farklı ihtiyaçlara uyum sağlar ve müşteri destek hizmetleriyle sorunları hızlıca çözer.Tüm bu özellikler, Narpos’u işletmeler için etkili bir ödeme çözümü haline getirir.
NarBOSS, restoran ve kafe işletmecileri için geliştirilmiş, sipariş yönetimi, masa organizasyonu, ödeme sistemleri ve müşteri ilişkileri gibi birçok işlevi bulut tabanlı bir platformda sunan kapsamlı bir işletme yönetim sistemidir.
Narpos kullanarak personellerinizi etkin bir şekilde kontrol edebilirsiniz. Kullanıcı yönetimi sayesinde her çalışan için ayrı hesaplar oluşturabilir ve erişimlerini düzenleyebilirsiniz. Gerçekleştirilen işlemleri takip ederek, her personelin performansını görebilir ve satış raporları alabilirsiniz. Ayrıca, zaman ve devamsızlık kontrolü yaparak çalışanların giriş-çıkış saatlerini izleyebilirsiniz.
Kullanıcı dostu arayüzü sayesinde anlık satış verilerine erişebilir, günlük, haftalık veya aylık raporlar oluşturabilirsiniz. Kapsamlı raporlama araçları ile ürün performansını analiz edebilir, filtreleme seçenekleri ile detaylı veriler elde edebilirsiniz.Mobil erişim imkanı da sunarak, istediğiniz yerden verilerinizi takip etmenizi sağlar. Bu özellikler, işletmenizin satış performansını etkin bir şekilde yönetmenize yardımcı olur. 4o mini
Ürün ekleme, güncelleme ve silme işlemleri yaparak envanterinizi güncel tutabilirsiniz. Ayrıca stok takibi özelliği ile her ürün için stok seviyelerini takip edebilir ve azalan stoklar için uyarılar alabilirsiniz. Satın alma işlemleri ve tedarikçi bilgileri ile birlikte, hangi ürünlerin ne zaman alındığını görebilir ve satış raporları ile ürün performansını değerlendirebilirsiniz. Bu özellikler, Narpos ile ürün takibini kolay ve etkili bir şekilde yapmanızı sağlayacaktır.
Hayır, NarBOSS kullanıcı dostu bir arayüze sahiptir. Temel bilgisayar kullanımı bilgisi ile sistemimizi rahatlıkla kullanabilirsiniz. Ayrıca kurulum ve kullanım konusunda destek ekibimiz her zaman yardımcı olmaktan mutluluk duyar.
Patron modulü olan NarBOSS uygulaması ile işletmenizin ve tüm şubelerinizin iş hacmini (ciro) tek ekranda görüntüleyebilirsiniz.
NarBOSS, web tabanlı bir uygulama olduğu için internet bağlantısı olan herhangi bir masaüstü veya mobil cihazdan erişilebilir. İster PC, ister tablet, isterse de akıllı telefonunuzdan yönetiminizi gerçekleştirebilirsiniz.
İşletmenizin tüm sipariş yönetimini, müşteri ilişkilerini ve finansal işlemlerini kontrol edebilirsiniz. Ayrıca, menü yönetimi, fiyat güncellemeleri, promosyonlar ve müşteri sadakat programları gibi birçok özelliği yönetebilirsiniz.
E-fatura entegrasyonumuz ile hem yazar kasa hem de android pos ile ödeme yapabiliyorsunuz
NarBOSS, restoran ve kafe işletmecileri için geliştirilmiş, sipariş yönetimi, masa organizasyonu, ödeme sistemleri ve müşteri ilişkileri gibi birçok işlevi bulut tabanlı bir platformda sunan kapsamlı bir işletme yönetim sistemidir.
Kurulum desteği ile cihazların bağlantıları ve güncellemeleri uzman ekiplerimiz tarafından yapılıyor. Ayrıca, çalışanlara cihazın kullanımı hakkında eğitim hizmetleri verilyoruz.Bakım ve onarım hizmetleri sayesinde cihazları düzenli olarak kontrol ediyor ve acil durumlarda hızlı destek sağlıyoruz. Kullanıcılar, uzaktan destek ile karşılaştıkları sorunlar için yardım alabiliyorlar.Düzenli yazılım güncellemeleri ile yeni özellikler ve güvenlik protokolleri kullanıma sunuluyor. Ayrıca, sıkça karşılaşılan sorunlar için kapsamlı bir SSS bölümümüz ile kullanıcıların bilgi edinmesini kolaylaştırıyoruz.
Web sitesmize gidip "Demo İste" veya "İletişim" sekmesinden, demo talep formunu bulabilirsiniz. Alternatif olarak, müşteri hizmetlerimiz ile e-posta veya telefon yoluyla iletişime geçebilir ve demo talep edebilirsiniz.Talebiniz sonrası bir temsilci ile iletişim kurulacak ve sizin için bir demo oluşturulması sağlanacaktır.
Narpos'ta anlık problemlerde genellikle teknik destek ekibimiz yardımcı oluyor. Ekibimiz, telefon, e-posta veya canlı destek aracılığıyla hızlı çözüm önerileri sunarak sorunlarınızı gidermeye çalışır.Eğer uzaktan halledilemeyecek veya halledilemeyen bir probşlem oluştuysa ekibimiz sahada da destek veriyor.
BİZE ULAŞIN.
İletişim Bilgileri