Garson Çağrı Sistemi Nedir? Avantajları Nelerdir? | NarPOS Restoran Otomasyonu
Garson Çağrı Sistemi Nedir? Avantajları Nelerdir?

Garson Çağrı Sistemi Nedir? Avantajları Nelerdir?

Garson Çağrı Sistemi Nedir? Avantajları Nelerdir?


Yoğun bir tempoya sahip işletmelerde müşteri memnuniyetini sağlamak oldukça zor olabilir. Garson çağrı sistemi sayesinde, restoranınızda veya kafenizde servis süresini hiç olmadığı kadar kısaltabilir, müşteri memnuniyetini arttırabilirsiniz. Bu yazımızda ise garson çağrı sisteminin işletmenize sağlayacağı faydalardan bahsedeceğiz.

Garson Çağrı Sistemi Nedir?

Garson çağrı sistemi, garsonlarınız ile müşterileriniz arasında kolay iletişim kurulmasını sağlayan bir sistemdir. Bu sistem; müşterilerin siparişlerinin anlık alınmasında, garsonlarla iletişime geçilmesinde ve garsonların saniyeler içinde mutfak personeli ile bağlantı kurmasına yardımcı olmak amacıyla kullanılır. 

Garson Çağrı Sisteminin İşletmelere Avantajları 

İşletmenizde kullanacağınız garson çağrı sistemi sayesinde hizmet kalitenizi yükseltebilir, garsonların iş yükünü hafifletebilirsiniz. Bunun yanı sıra, bu sistemi kullanarak işletmenizde aşağıdaki avantajları elde edebilirsiniz.

1) Restoran Yönetiminde Kolaylık Sağlar

Yoğun geçen bir günde siparişlere yetişmek oldukça zor olabilir. Garsonlar bu yoğun saatlerde siparişleri karıştırabilir, yeni gelen müşterileri gözden kaçırabilir veya onları bekletebilir. Bu da müşteri deneyimini oldukça olumsuz etkileyen faktörlerden biridir. Bu noktada garson çağrı sistemi kullanmak restoran yönetiminde, siparişleri almada ve mutfak personeli ile iletişime geçmede kolaylık sağlar. Garsonlar bu sistem sayesinde siparişleri anlık mutfağa iletebilir. Böylece, siparişlerde herhangi bir karışıklık meydana gelmediği gibi müşterilerin memnuniyeti de artar.

2) Personel İş Yükünü Azaltır

Mevcut müşterilerle ilgilenirken aynı zamanda yeni gelen müşterilerle ilgilenmek, mutfak personeliyle de aynı zamanda iletişime geçmek garsonların enerjilerini tüketen ve verimliliğini azaltan faktörlerden biridir. Garsonu çağrı sistemi sayesinde garsonlar bir siparişin hazır olup olmadığını görmek için etrafta dolaşmaya zaman harcamazlar. Bu çağrı cihazı sayesinde mutfak personeli ile anında iletişim kurabilirler. Böylece mutfağı daha az ziyaret ederek müşterilerle ilgilenmeye daha çok vakit bulabilirler.

3) Daha Sakin Bir Restoran Atmosferi

Ortalıkta sürekli koşturan ve birbiriyle yüksek sesle iletişim kurmaya çalışan personeller gelen müşteriler için oldukça rahatsız edici olabilir. Böyle bir durumda sessizce yemeğini yemeye çalışan veya önemli bir konuda rezervasyon yapıp oturan müşteriler başka bir yere geçmeyi düşünebilir. Bu noktada garson çağrı sistemi kullanmak, gelen siparişlerin alınmasında ve mutfağa iletilmesinde daha sessiz bir iletişim sağlar. Bu sayede gelen müşteriler daha sakin bir atmosfer içinde huzurlu bir şekilde oturabilir. Bu da işletmenin daha çok tercih edilmesini ve artı puan almasını sağlar.

4) Müşteri Memnuniyetini Artırır

Hiçbir müşteri yeni geldiği bir ortamda dışlanmak veya görmezden gelinmek istemez. Sürekli kalabalık olan bir işletmede ise bu durum daha çok yaşanabilir. Böyle bir durumun önüne geçmek için işletmenizde garson çağrı sistemi kullanabilirsiniz. Garsonlar müşteri siparişlerini bu cihazlar üzerinden mutfağa iletebileceği için yeni gelen müşterilerle hemen ilgilenebilir, siparişleri anında alabilir. Bu da müşteri memnuniyetini arttıracağı gibi olumlu söylemler sayesinde işletmeye yeni müşteriler de kazandırır.

NarPOS Sayesinde Daha Güncel Sistemler ile Çalışın!

NarPOS ile restoranınızın sipariş, ödeme ve rapor idaresini kolay bir şekilde yönetebilirsiniz. QR kod menü sayesinde müşteriler siparişlerini anında garsonlara iletebilir.  Mutfak Ekranı Sipariş Ekranı sayesinde ise eksiksiz bir hizmet süreci yönetebilirsiniz. Bu modül sayesinde servis personeli siparişi alınca anında mutfak ekranına düşer. Böylece siparişlerde herhangi bir hata meydana gelmez ve iş süreci daha hızlı ilerler. Daha fazla bilgi için hemen bugün NarPOS ile iletişime geçiniz!

İlginizi Çekebilir: Restoran Programlarında Cost Control Nedir?