Herhangi bir sınırı ve yöneteni olmayan bir bilgi iletişim ağı olan internet, son yüzyılın en büyük buluşlarından biri olarak tanımlanır ve tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde de uluslararası pazarlama araçlarından biri haline geldi. Yine tüm dünyada olduğu gibi Türkiye’de de internet ortamında insanların en çok kullandığı mecra sosyal medyadır. Onun ardından fatura ödeme, alışveriş yapma, eğitim, aradığın bilgiye ulaşma gibi şeyler internette en çok yapılan aktiviteler arasına giriyor. Buna ilave olarak, insanlar günümüzde birçok işini internet aracılığı ile halledebiliyor. 2014 Nisan ayında yapılan bir araştırmaya göre ayında Türkiye genelinde internet erişimine sahip ev sayısı %60 oranındadır. Günümüz internet ortamına girip uyum sağlayan ve bu yönde ilerleyen sektörler arasında göze çarpanı e-ticaret olarak bilinen ticaret sektörüdür. E-ticaret kavramının gelişip büyümesiyle hem satıcılar hem de müşteriler birçok acantaj elde ediyor. Çünkü müşteriler internet üzerinden ürünlere kolaylıkla ulaşabiliyor ve satıcılar da ürünlerini sergileyip daha çok kitleye erişebiliyor. Bu yüzden, müşteriler geleneksel alışveriş sisteminden daha çok internet üzerinden alışveriş yapmayı tercih ediyor. E-ticaret: ‘’Tüketicilerin, özel metotlar ile hazırlanmış bilgisayar ağları üzerinden ürün ya da hizmet satın alması’’ tanımıyla öne çıkıyor. Sahip olduğu avantajlar ile öne çıkan e-ticaret ile müşteriler, alışverişlerini hızlı bir şekilde masrafsız olarak halledebilirler.
Öte yandan, geniş bir Pazar ağına sahip e-ticaret ile müşteriler fiziksel olarak işletmeye gitmeden ürünle ilgili her bilgiye ulaşabilir. İndirim ve kampanyalar da buna dahildir ve tüketiciler birden fazla ürünü bir arada görüp aralarında kıyaslama yaparak dilediğini alabilir. Türkiye’de e-ticaretin alanında faaliyet gösteren ve bu alanda şu anda öncü konumda bulunan sektörlerden biri yiyecek-içecek sektörüdür. Sektördeki işletmeciler internet pazarlama konusunda çok önemli bir yer tutar. Bu yüzden, interneti verimli bir şekilde kullanırlar ve internet aracılığı ile kendi yapılanma süreçlerini yapılandırırlar ve müşterilerle iletişimi buradan sağlarlar. Müşteri bazında bakıldığında ise insanların yeme-içme alışkanlıklarının gözle görülür bir şekilde değişti ortadadır.
Çünkü insanlar hızlı yaşam temposuyla yaşamak zorundalar ve bu yüzden yemek ihtiyaçlarını da bu yönde karşılıyorlar. Bu yüzden, zincir fast food restoranları son günlerde çok popüler. Bu fast food zincir restoranların çoğu satışlarını online olarak yapıyor. İnsanlara birçok avantaj sağlayan online yemek siparişi popülerliğini hızla arttırıyor. İşte bu online yemek siparişi veren firmalardan biride, Türkiye’nin online alışveriş devlerinden biri olan Trendyol. Yemek sipariş alanına hızlı bir giriş yapan Trendyol, kullanıcılarına birçok avantaj sağlıyor. Bunun yanında, Trendyol go entegrasyon sistemine sahip olan restoranlarla müşteri potansiyelini arttırıyor.
Trendyol Go özellikleri ile öne çıkan bir platformdur. Sahip olduğu müşteri potansiyelini yiyecek-içecek sektörüne yaptığı atılımlarla bütünleştiren Trendyol, kullanıcılarına geniş bir restoran ağı sunuyor. Kullanıcı odaklı bir yapıya sahip olan Trendyol Go, müşterilerin sağlıklı bir alış-veriş yapmasını sağlamak için çalışıyor. Bu şekilde bir politika izleyerek hem müşteriyi hem de restoran sahibi işletmecileri memnun ediyor. Bununla birlikte, Trendyol Go restoranlara sağladığı üst düzey teknolojiye sahip entegre sistemiyle işletmecilere birçok özellik sağlıyor. Bu özelliklerden en önemlisi doğru verilerle öne çıkan raporlama özelliği. Trendyol Go entegre sisteminin raporlama özelliği ile işletme sahipleri satışlarını daha aktif ve verimli şekilde yapabiliyor. Bunun yanında, fatura işlemlerini tek kaynaktan yapıp satış raporlarını ve siparişleri tek ekranda toplayabiliyor. Ayrıca bu sistem ile, siparişler ve kargolarının fatura ilişkilendirmesini kolayca görebilirsiniz. Restoranların sahip olduğu yeni nesil elektronik pos sistemlerinin birçoğuyla tam uyumlu çalışan, Trendyol entegre sistemi kullanıcı odaklı bir yapıdadır. Pos sisteminin yönetim panelinde bulunan pazaryerlerim menüsüne girin. Daha sonra yeni butonuna basarak karşınıza gelecek sayfada kullanıcı adı ve şifresini ile Trendyol satıcı ID bilginizi girip bu işlemi gerçekleştirebilirsiniz.
Eğer henüz bu bilgileriniz yoksa Trendyol satıcı panelinizdeki hesabım menüsünden api bilgilerinizi temin edebilirsiniz. Böyle basit bir sisteme sahip olan Trendyol, müşterilerine ve restoran işletmecilerine birçok kolaylık sağlıyor. Özellikle işletmeciler için oldukça zor bir işlem gibi görünen faturaların kesilmesi veya basılması işlemi Trendyol Go entegrasyon sistemi ile artık çok kolay. Üstelik tüm bu işlemleri ve tüm pazar yerlerinin tamamını tek panelden görebilirsiniz. Yoğun sipariş günlerinizde personelinizin iş yükü iki katına çıkabilir. Bu durumda, hata payı ya da siparişlerin tesliminde sıkıntı yaşanabilir. Trendyol Go entegrasyonu ile personeliniz birden fazla işi aynı anda hatasız şekilde yapabilir. Trendyol Go ile hem müşteriler hem de satıcı personel alışverişi sıkıntısız bir şekilde halleder. En iyi hizmet ve en güzel kullanıcı deneyimini Trenyol Go ile yaşayabilirsiniz.
Ayrıcalıklı özelliklere sahip Trendyol Go avantajları ile de öne çıkan bir sisteme sahip. Geniş restoran ağıyla müşterilerine birçok yiyecek ve içecek opsiyonu sunan Trendyol Go ile dilediğiniz restorandan hızlı ve güvenli bir şekilde sipariş verebilirsiniz. Öte yandan, 7/24 müşteri hizmetleri hattı bulunan Trendyol Go’nun müşteri temsilcilerine kolayca bağlanabilirsiniz. Bununla birlikte, restoranlara sağladığı entegrasyon sisteminin de birçok avantajı bulunmakta ve işletmecilere birçok fayda sağlamaktadır. Satışlarınızın her anını elektronik ekranınızdan basit bir şekilde takip edebilirsiniz. Böylece yapılan satışın durumu ve müşterinin neden bunu tercih ettiğini dahi analiz ederek satışlarınıza devam edebilirsiniz.
Diğer taraftan, stok durumlarınızı takip edebilir ve kesintisiz bir şekilde hizmet verebilirsiniz. Mali işlerinizin tümüne tek bir ekrandan ulaşabilirsiniz. Bunun sonucunda, mali işlerinizi sekteye uğratmadan yönetebilirsiniz. Trendyol Go entegrasyonu kullananlar, tüm bu avantajlardan yararlanır ve işletmelerini dijital dönüşümle büyütebilir. Müşteri potansiyelini direkt olarak etkileyen bu son teknoloji entegrasyon sistemi ile hem tüketiciler hem de işletme sahipleri hızlı ve güvenli alışveriş deneyimi yaşıyor.
Müşteri memnuniyeti odaklı bir satış politikası izleyen Trendyol, hem müşterilerine hem de restoran sahibi işletmecilere Trendyol Go fiyatını bu politika üzerinden belirler. Böylece, müşterilere yiyecek içecek ulaştırmayı kolaylaştırdığı gibi restoranların bu son model entegre sistemine de sahip olmayı basitleştiriyor. Trendyol Go entegrasyon sistemi ile, raporlama, sipariş takibi, menü ve personel takibi, stok ve masa düzenleme özellikleri ile işletmenizi dijitalleştirin. Öte yandan, işletmenizin kar oranını yükseltip marka görünürlülüğünüzü arttırabilirsiniz. Personelinizin iş yükünü azaltıp işletmenizdeki verimliliğe katkıda bulunabilirsiniz. Trendyol Go sistemi müşterilerin yorum yapmasına ve restoranları puanlamasına olanak verir. Böylece, hem müşteriler birbirlerine fikir vermiş oluyor hem de restoranların marka değeri artıyor. Müşteriler menülere kolayca ulaşıp dilediği menüyü kendine göre düzenliyor. İşletmeler de bu konuda düzenlemelere gidip en çok sattığı ürünü veya en az sattığı ürünü ön plana çıkartabiliyor. Böylece restoranlar gelecek stratejilerini de belirlemiş oluyor. Buna ek olarak, gün sonu raporlarını hızlı ve güvenilir şekilde alabiliyor. Bu durum, işletmenize dair daha olumlu karar vermenizi doğrudan etkiler ve daha sağlıklı işleyiş sağlamanızı pozitif yönde etkiler. Trendyol Go sistemi ile hem müşteriler hem de işletme sahipleri online yemek siparişlerini son çağa uygun şekilde yapıyor.
İlginizi Çekebilir: Restoran Ürün Kategorileri Nelerdir?