İkramın Raporu mu Olur ?
Tüm işletmelerde devamlı gelen müşterilere, çoğu zaman yemek sonrası bazen çay bazen de kahve ikram edilir. Kimi zaman tatlısının parası alınmaz. Kimi zamanda çocuk menüsü hediye edilir. Bu ve buna benzer durumlar gün içinde birkaç kez olduğundan ve aya vurulduğunda sayılar stok seviyesini ve maliyeti doğrudan etkilediğinden dolayı mutlaka kontrol altına alınıp raporlanmalıdır. Bu sebeple, ikramın mutlaka raporu olmalı.
İkram Raporu Narpos Restoran Otomasyon Sisteminin en sık kullanılması gereken rapor ekranlarından bir tanesidir.
Peki Ya İade ?
Tıpkı ikram raporu gibi iade raporlarına da ihtiyaç duyarsınız. Müşteri verdiği bir siparişi beğenmediği gibi değişiklik talep ettiği gibi iade de talep edebilir. Bu gibi durumlarda bu iadelerin de mutlaka Narpos sistemine girilmesi ve raporlanması gerekmektedir. İşletmenin gün hafta veya ay sonunda dilerse yıl bazında iade maliyetlerini veya ikram maliyetlerini görmesi kar zarar ilişkisinde ciddi bir önem arz etmektedir.
Narpos Restoran Otomasyon Sistemine 7/24 kesintisiz ulaşabilirsiniz. Rapor Ekranları veya Modüllerle alakalı her türlü eğitim uzaktan destek alabileceğinizi bilmenizi isteriz.
Dilerseniz Canlı Destek üzerinden, Dilerseniz 02129094889 nolu telefondan bize ulaşabilirsiniz
.