Restoran yönetimi, yemek servisinden daha fazlasını içerir. İşletme sahibi olarak restoranınızdan uzakta olsanız bile işleri aksatmamanız gerekir. Peki, uzaktan restoran yönetimini nasıl yapabilirsiniz? NarPOS bu noktada size hangi avantajları sunar?
Gelişen teknoloji sayesinde, restoranınızın finansal işlemlerini ve daha fazla işlemi uzaktan yönetebilirsiniz. Bu, kulağa biraz zor gibi görünse de aslında teknoloji ve verilerin doğru kullanımı sayesinde çok kolaydır. Bu noktada aşağıdaki stratejileri izleyebilirsiniz:
Restoranınızı uzaktan yönetebilmenizi sağlamanın ilk adımı, veri destekli bir altyapı kurmaktır.Veriler sayesinde restoranınıza bir günde kaç müşteri geldiğini öğrenebilir, sipariş için bekleme sürelerini görebilir, günlük stok takibi yapabilirsiniz. Bu sayede nerede olursanız olun, bu veriler sayesinde restoranınızı uzaktan kolay bir şekilde takip edebilirsiniz.
Operasyonunuza veri gücü sağlamak ve onu uzaktan yönetmek için doğru teknolojiye ihtiyacınız olacaktır. Bu noktada POS sistemlerinden faydalanabilir, bir restoran yönetim yazılımı edinebilirsiniz. Bunun yanı sıra evinizden çıkmadan gelen siparişleri görüntülemek için çevrimiçi sipariş çözümü sunan yazılımları da tercih edebilirsiniz. Bu sayede tek bir tıkla restoranınızdaki işleri yürütebilir, restorana gitmek için bakit kaybetmezsiniz.
Restoranınızı uzaktan yönetilmek için öncelikle yapmanız gereken şey, iyi bir operasyon planı hazırlamaktır. Mutfaktan kimin sorumlu olacağını, siparişleri kimin alacağını, restoranı en son kimin kapatacağını, kasayla kimin ilgileneceğini önceden personellerinizle konuşmalı ve belirlemelisiniz. Bu plan içerisine tedarikçilerden ürünleri kimin teslim alacağını da önceden belirlemelisiniz. Bu sayede uzaktayken bile işler yolunda giderken siz sadece süreci oturduğunuz yerden takip edebilirsiniz.
Restoran yönetimi söz konusu olduğunda NarPOS, kullanıcılarına ihtiyaç duyabilecekleri hizmetleri kolay ve uygun maliyetli bir şekilde sunar. Bu noktada uzaktan restoran yönetimi konusunda NarPOS’un şu hizmetlerinden yararlanabilirsiniz:
Pazaryeri Entegrasyonu: Bu özellik sayesinde YemekSepeti, Getir, Trendyol, Migros Yemek, Fuudy gibi platformlar üzerinden yemek siparişi alabilirsiniz. Böylece restoranınızdaki hizmetleri bu gibi pazar yerleri ile entegre ederek sipariş sayınızı arttırabilirsiniz.
Personel Maaş Takip Sistemi: Bu özellik ile mutfak ve servis personellerinin hatta tüm işletme kadronuzun giriş ve çıkış bilgilerini kayıtlı bir şekilde tutabilirsiniz. Bu sayede personel maaşlarını uzaktayken bile kolayca hesaplayabilirsiniz. Bunun yanı sıra avans prim gibi ek ödenekleri de sistemden takip edebilirsiniz.
Patron Modülü: Dünyanın her noktasından sadece cep telefonunuz ile size özel açılan NarBOSS modül sayesinde tek bir tıkla işletmenizin tüm yönetim paneline erişim sağlayabilirsiniz. Bu sayede her şeyi uzaktan izleyebilir, yönetebilir ve müdahale edebilirsiniz. Örneğin; garson iade işlemi yaptığında veya ikram sunduğunda bunları sistem üzerinden bildirim olarak alabilirsiniz.
Kurye Takip Programı: Bu program sayesinde ister restoranda olun ister uzakta olun, paket servis süreçlerini anında takip edebilirsiniz. Kuryenizin siparişi teslim etmek üzere nerede olduğunu görebilir, siparişi ne zaman teslim ettiğini öğrenebilirsiniz. Bu sayede uzaktan bile herhangi bir durumda hemen iletişime geçebilir, olası problemleri uzaktayken bile yönetebilirsiniz.
Nerede olursanız olun, NarPOS sayesinde restoranınızı kolaylıkla yönetebilirsiniz. Uzaktayken bile stok takibi yapabilir, anlık raporlar halinde işletmenizdeki verilere günlük olarak erişebilirsiniz. NarBOSS Patron Ekranı özelliği sayesinde ise dünyanın her yerinden sisteme erişim sağlayabilir, anlık bilgi ve raporlamaları alabilirsiniz. Detaylı Raporlama özelliği sayesinde ise müşterilerinize anında hatasız adisyon verebilirsiniz. Daha fazla bilgi için hemen bugün iletişime geçin!
İlginizi Çekebilir: E-Fatura Nedir?