Adisyon sistemi, kullanışlı ve güvenilir bir hizmet sunmanıza yardımcı olur. Bu sistem sayesinde işletmenizin iş akışını eş zamanlı olarak takip edebilirsiniz. İşletmenizin gelişimi için stratejilerinize en uygun sistemi seçmek ise işletmenizin büyümesini sağlayan en önemli unsurlardan biridir. Peki, doğru adisyon sistemi seçerken nelere dikkat etmelisiniz?
Adisyon sistemi restoran işleyişinin daha verimli ve düzenli olması için gerekli sistemlerden biridir. Restoran adisyon sistemi ile restoran sisteminizi daha kolay bir mekanizma üzerinden yönetebilirsiniz. Bu sistem sayesinde sipariş süreçlerini, personel verimliliğini, kurye işleyişlerini, teslimat detaylarını, iş birliklerindeki prosesleri ve daha birçok ayrıntılı işlemi takip edebilirsiniz.
Restoranların hizmet kalitesinin raporunu oluşturan bu sistem; restoran, cafe ve bar işletmelerin gelişimlerine önemli katkılarda bulunur. Yapılan araştırmaya göre; 2022 yılında restoranların %32’si adisyon sistemi kurmaya öncelik verdi. Bu noktada adisyon sisteminin faydaları şu şekilde sıralanabilir:
Müşteriyi memnun etmenin ilk yolu doğru siparişi götürmektir. İşletmelerde siparişler farklı alanlarda yapılabilir. Bu gibi durumlarda senkronize bir çalışma, hizmet kalitesini iyileştirmenizi sağlar. Özellikle yoğun geçen bir iş saatinde personellerinizin müşteri siparişlerini doğru iletmesi kimi zaman zor olabilir. Bu sistemin otomatik ve düzenli bilgi deposu, hatasız ve hızlı sipariş yönetimi sağlar. Bu da müşterilerinizin işletmenize karşı memnuniyetini artırır.
Düzenli ve detaylandırılmış raporlar, hizmet performansınızı takip etmenizi sağlar. Bu şekilde, geliştirmeniz gereken hizmetleri daha iyi bir şekilde anlayabilirsiniz. Gelir-gider durumunuzu, kar ve zarar oranınızı, ürün stok takibini, öne çıkarmanız gereken ürünleri ve faturalandırmaları adisyon sistemi sayesinde düzenli olarak takip edebilirsiniz.
Adisyon sisteminin bulut tabanlı yazılım sayesinde restoranla ilgili depolanan tüm bilgileri bilgisayar ve telefon gibi cihazlarınıza aktarabilirsiniz. Bu erişim sayesinde restoranınızı hızlı yöneterek daha fazla müşterinin ilgisini çekebilirsiniz. Hızlı bir işletmenin her zaman daha fazla ilgi göreceğini unutmayın.
Restoranlarda güvenli ödeme yapmak, müşterilerin ve işletme sahiplerinin en çok dikkat etmesi gereken konuların başında gelir. İleri güvenlik önlemleri ile müşterilerinizin ve kendi verilerinizin çalınmasını önleyebilirsiniz. Belirli ayarlamalar ile personellerinizin restoran işlemlerine erişimini sınıflandırabilirsiniz. Bu şekilde personelleriniz sadece kendi alanlarındaki işlemlere ulaşarak değişiklikler yapabilir.
Özellikle bir restoran zincirini yönetiyorsanız bayilerinizdeki stok durumunu her gün saymanız zahmetli ve zaman alan bir süreçtir. Restoran adisyon sistemi sayesinde envanterinizi kolaylıkla izleyebilirsiniz. Bu sistem, stok durumu yetersizliğinde sizi uyarır. Ayrıca yemek siparişlerine ve maliyetlerine göre fazladan ürün almanızı da önler. Bu şekilde gelir-gider dengesini koruyabilirsiniz.
Adisyon sistemi seçerken işletmenize uygun bir yazılımı kullanmanız doğru sonuçlar elde etmenizi sağlar. Bu nedenle nasıl bir yazılımı edindiğiniz çok önemlidir. Adisyon sistemi seçiminizin isteklerinizi karşılaması gerekmektedir. Birkaç maddede yazılımın hangi özelliklerinin size uygun olacağını şu şekilde sıraladık;
Basit ve kullanışlı bir yönetim yazılım desteği, düzenli bir iş akışı ve müşteri memnuniyeti için çok önemlidir. Farklı araçlardan ayrı yönetim desteği yerine, hepsine sahip olan bir Adisyon sistemi daha iyi bir hizmet vermenize yardımcı olur. Hizmet sürecinizi düzenleyerek detaylı raporlar ile yüksek müşteri memnuniyeti elde etmenizi sağlar.
Adisyon sisteminde veri entegrasyonlarının tek bir alanda düzenli sınıflandırılmasını istiyorsanız, öncelikle hangi yazılımın size uygun olduğunu bulmalısınız. Veri entegrasyonlarına izin veren POS yazılımları seçmek, verilerinizin güvenli bir ortamda toplanmasını sağlar. Bu şekilde detaylı veri analizi yapmanız kolaylaşır.
Bulut tabanlı kaynaklarla bulutta olmayan mevcut altyapı ve uygulamalar arasında bağlantı kurmak için hybrid altyapı kullanan bir yazılıma ihtiyacınız vardır. Bu altyapıya sahip bir yazılım sayesinde 7/24 işletmenizi internete bağlı olmadan takip edebilirsiniz. Türkiye’de ilk hybrid altyapıya sahip olan NarPOS’u bu noktada tercih edebilirsiniz.
Restoranınıza dair detaylı raporlamalar sahip olmak istiyorsanız, buna uygun bir adisyon yazılımı seçmeniz gerekmektedir. Doğru bir adisyon yazılımı ile eş zamanlı verilere sahip olabilirsiniz. Raporları çok fazla önemseyen bir işletmeciyseniz, raporları tutarlı ve düzenli oluşturacak bir adisyon yazılımı seçmelisiniz.
İşletmenizi doğru ve verimli yönetmek için iyi bir adisyon sistemine ihtiyacınız vardır. Doğru adisyon sistemi ile hatasız işlemlere ve mutlu müşterilere sahip olabilirsiniz. NarPOS adisyon sistemi ile restoranlarınızı kolaylıkla yönetebilir, müşterilerinize anında hatasız adisyon verebilirsiniz. Daha fazla bilgi için hemen bugün iletişime geçmeyi unutmayın!
İlginizi Çekebilir: Hibrit Bulut Sistemi Nedir? Hibrit POS Hangi Avantajları Sunar?