Bu nedenle, çevrimiçi bir makale yazma hizmeti bulsalar ve ödevlerinin bir kısmını devretseler bile, bunalmış durumda kalırlar. Onlar için her dakika önemlidir.
Yoğun programları nedeniyle, öğrenciler dışarıda yemek yemeye karar verdiklerinde, genellikle hızlı servisi olan yerleri tercih ederler. Bu nedenle, restoranınızı onlara pazarlamanın bir numaralı ipucu, zaman açısından çok verimli bir sipariş deneyimi yaratmaktır.
Bunun için müşterilerin masada sipariş vermelerini sağlayan QR kodlu menüler veya yemeklerini önceden sipariş edebilmeleri için programlı sipariş özelliği ile bekleme süresini kısaltmalı ve masa devir hızını artırmalısınız. Ayrıca öğrenci banka kartlarını kullanmalarına izin vererek ve süreci hızlandırarak kart ödemelerini de kabul etmelisiniz.
Hizmet Hızı: Zamanında hizmet, zamanında ödeme ve bunların işlem hızı.
Menü Alternatifleri: Beslenmeye, dine, kültüre, damak zevkine ve fiyata göre menü çeşitliliği.
Gıda Kalitesi: Tazelik, görüntü, yeterli pişmişlik.
Hizmet Kalitesi: Fiyat, hizmet ve misafirperverliğin tutarlılığı.
Fiyat: Uygun ve değişmez fiyat.
Çevresel Ambiyans: Samimi, rahat, dinlendirici, güvenli, mahrem.
Sosyal Çevre: Görmek ve arkadaş edinmek, sosyal aktiviteler.
Gençler yemeklerini ve marka sadakatini severler. İster sokağın aşağısında gece geç saatlere kadar pizza dağıtım yeri olun, ister öğrenci gruplarının yıl sonu ziyafeti verdiği daha zarif bir yer olun, bölgenizdeki üniversite öğrencilerine etkili bir şekilde pazarlama yapmak için zaman ve çaba harcamak gelirinizi artırabilir ve kazanç sağlayabilir. restoranınız herhangi bir üniversitenin olması gereken yer.
Popüler inanışın aksine, bir öğrencinin hayatı ders çalışmaktan ibaret değildir. Çoğu öğrenci yirmili yaşlarında olduğundan, çok fazla iç arama sürecinden geçerler ve sosyal etkileşime ihtiyaç duyarlar. Hepsi her hafta sonu barda gezinmeye gitmezler, ancak anları bir grupla paylaşmaları gerekir.
Yemek yemek için dışarı çıkmak aslında genç ebeveynlerden çok öğrenciler için daha sıktır. Bir restoran sahibi olarak, öğrencilerin aslında takip edilmesi gereken harika bir pazar olduğunu aklınızda bulundurmalısınız. Tek sorunları sıkı bütçeleridir, ancak çoğu öğrencinin harcayacakları, insanların beklediğinden daha fazladır.
Doğal olarak öğrenciyi hedeflemek başlı başına bir sanattır. Yeriniz gösterişliyse ve kaliteli yemekler sunuyorsa, öğrencileri çekmek endişelerinizin en küçüğü olmalıdır. Bununla birlikte, menünüz konusunda esnek olma eğilimindeyseniz, öğrencilerin kendi tercihleri vardır.
Çoğu öğrenci, makul fiyatlı olması koşuluyla, Asya veya egzotik yiyecekleri tercih eder. Bugünün trendi dünyayı gezmek ve farklı kültürlere açılmak. Menünüze egzotik öğeler ekleyerek onların arzularını karşılamanız kaçınılmazdır.
Fiyatlandırma açıkça öğrenciler için büyük bir endişe kaynağıdır. Bir restoran sahibi olarak sizin için sağlıklı kar marjları tutmanız da önemlidir. Bunu yapmanın bir yolu öğrenci kombinasyonları sunmaktır. Alternatif olarak, öğle yemeği kombinasyonu için güzel bir yemek, tatlı ve kahve paketleyebilirsiniz. Anahtar, kombinasyonun yalnızca öğrenciler için olduğundan emin olmaktır.
Öğrenciler, özellikle de pazarlık gibi geliyorsa, kendilerine özel bir teklifi severler. Bu, kârınızı kesmeniz gerektiği anlamına gelmez. Daha çok, sizin ve onlar için karşılıklı olarak yararlı olanı bulmakla ilgilidir. Onların coşkusu gerisini halledecektir. Öğrencileri çekmenin bir başka nedeni de çok fazla ağ oluşturmaları ve adınızın hızla yayılmasını sağlamalarıdır.
Yoğun programları nedeniyle, öğrenciler genellikle çoklu görev yapmanın yollarını ararlar. Bu yüzden gençlerin yiyecek bir şeyler kaparken ders çalıştıklarını görmek sizi şaşırtmamalı. Kafeler ve restoranlar her zaman öğrencilerin favori çalışma noktaları arasında olmuştur.
Bu ihtiyacı karşılamak ve daha fazla genci restoranınıza çekmek için tek yapmanız gereken yüksek hızlı Wi-Fi'yi ücretsiz olarak sağlamak. Bunu yaparsanız, restoranınız yerel öğrenciler için başka bir favori çalışma noktası olabilir. Ve tesisinizde çalışmaya gelirlerse, yiyecek bir şeyler sipariş edeceklerinden emin olabilirsiniz.
Öğrenciler genellikle kısıtlı bir bütçeyle yaşarlar. Üniversitedeyken gençler birçok masrafı karşılamak zorunda kalıyor. Eğitim ücreti, ders kitapları, konaklama ve makale yazarlığı veya öğretmenlik hizmetleri, öğrencilerin çok sayıdaki harcamalarından yalnızca birkaçıdır.
Yani bazen dışarıda yemek yemek isteseler de bunu karşılayamıyorlar. Restoranları öğrencilere pazarlamanın bu kadar zor olmasının en büyük nedenlerinden biri de bu.
Fiyatlandırma, öğrencilerin en büyük sıkıntılarından biridir. Ancak bunu ele almanın ve restoranınızı gençlere çekici hale getirmenin kolay bir yolu var.
Tek yapmanız gereken onlara özel indirimler, yemek paketleri ve teklifler sunmak. Öğrenci kimliklerini göstererek kullanılabilecek öğrenci indirimleri sağlayarak daha fazla genci restoranınıza çekebilirsiniz.
Günümüzde gençler sağlık konusunda giderek daha bilinçli hale geliyor. Yine de kampüste ve çoğu restoranda yeterince sağlıklı yemek seçeneği bulamıyorlar.
Bu, restoranınızı öne çıkarmak için mükemmel bir fırsat. Öncelikle menünüze sağlıklı, organik ve glütensiz seçenekler ekleyin. Ardından, reklamlarınızda ve pazarlama malzemelerinizde bundan bahsettiğinizden emin olun.
Bunu yaparsanız, sağlık bilincine sahip öğrencileri restoranınıza çekebileceksiniz. Ve sağlıklı menünüzü lezzetli hale getirirseniz, size geri gelmeye devam edecekler.
Müşteri deneyimini geliştirdikten, ücretsiz Wi-Fi ve indirimler sunduktan ve menünüze yeni ürünler ekledikten sonra bile, potansiyel müşterilerin sizi bulmasına yardımcı olmak için restoranınızın reklamını yapmanız gerekecek. Ancak üniversite öğrencilerini çekmek için bunu nasıl doğru bir şekilde yapabilirsiniz, merak edebilirsiniz. Cevap sosyal medyadır.
Gençlerin günlük yaşamlarında sosyal medyayı çok kullandıkları bir sır değil. Instagram, Facebook ve diğer sosyal ağlarda haber akışlarını kaydırarak saatler harcayabilirler. Bu nedenle sosyal medya, bu tüketici grubuna pazarlamak için en iyi kanaldır.
İnsanların %90'ı sosyal medyada keşfettikleri markalardan alışveriş yapıyor. Böylece, restoranınızı pazarlamak için bu tür kanallardan yararlanırsanız, öğrencilere kolayca ulaşabilir ve onları çekebilirsiniz. Özellikle gençler, tasarımın yaratıcılığından kolayca etkilenirler, böylece bir logo oluşturucunun yardımıyla çekici bir logo tasarımı oluşturabilir ve genç müşterilerin dikkatini çekebilirsiniz.
Bugünün restoranlarının müşterileriyle etkileşim kurmak için teknolojiden yararlanmaları gerektiğini söylemeye gerek yok. Sosyal medya aracılığıyla çevrimiçi bir varlık oluşturmak, bunu yapmanın harika bir yoludur. Restoran sosyal medya stratejinize yaklaşmanın farklı yolları vardır.
Üniversite öğrencilerine pazarlama yaparken çevrimiçi bir varlığa sahip olmak önemli olsa da, çevrimdışı bir varlık ve yüz yüze etkileşimlerle birleştiğinde daha da etkilidir. Yaya trafiğinin yoğun olduğu akademik binaların yakınındaki caddelerde el ilanları dağıtarak gerilla pazarlama taktiklerini uygulayabilirsiniz. Fiziksel reklamınız, dağınıklığı kırmanıza ve kampüsteki yeni gözler tarafından gerçekten fark edilmenize yardımcı olacaktır.
Pek çok kız öğrenci yurdu ve diğer öğrenci kuruluşları, bir restoranla bağış toplama etkinlikleri düzenler ve bir ortaklık kurar. Tekrarlanan satışlarınızı ve marka tanınırlığınızı artırmak için kampüsteki yaygın ve etkili gruplarla benzer bir ortak pazarlama ilişkisi geliştirmeye çalışın.
Üniversite öğrencilerini restoranınıza çekmenize yardımcı olacak bir diğer pratik pazarlama ipucu, etkileyicilerle ortaklıklar kurmaktır. Gençler birçok etkileyiciyi takip eder ve onların fikirlerine ve tavsiyelerine güvenir.
En başarılı etkileyicilerden bazıları, çoğunluğu öğrenci ve gençlerden oluşan yüz binlerce hatta milyonlarca takipçiye sahiptir. Bu nedenle, restoran etkileyici pazarlamasından yararlanarak geniş bir öğrenci kitlesine ulaşabilirsiniz.
Üniversite öğrencilerini restoranınıza nasıl çekeceğinizi öğrenirken ücretli reklamları unutmayın.
Restoranınızın dikkat çekici bir video sunumunu oluşturun ve ücretli bir reklam kampanyası başlatın. İstenen sonuçları elde etmek için, reklam hedefleme ayarlarınızı üniversite öğrencilerini kapsayacak şekilde değiştirin.
Ayrıca, restoranınızın bulunduğu bölgede bulunan potansiyel müşterileri hedeflediğinizden emin olun. Bu çok önemlidir, çünkü çoğu öğrenci yemek yemek için evlerine veya kampüslerine yakın yerler seçecektir.
Üniversite öğrencilerini restoranınıza nasıl çekeceğinizi öğrenmenin sırrı, diğer tüketici gruplarıyla aynıdır. Onların ihtiyaçlarını ve isteklerini anlamalı ve onlara hitap etmelisiniz.
İlginizi Çekebilir: Restoranınızda Müşteri Memnuniyetini ve Satışlarınızı Artıracak Personel Seçimi İçin 4 Öneri