Kurye Takip Sistemi ile Müşteri Memnuniyetini Nasıl Arttırabilirsiniz? | NarPOS Restoran Otomasyonu
Kurye Takip Sistemi ile Müşteri Memnuniyetini Nasıl Arttırabilirsiniz?

Kurye Takip Sistemi ile Müşteri Memnuniyetini Nasıl Arttırabilirsiniz?

Kurye Takip Sistemi ile Müşteri Memnuniyetini Nasıl Arttırabilirsiniz?


Müşteri memnuniyeti sağlamanın en etkili yollarından biri, güncel sistemlerle çalışmak ve teknolojiye uyum sağlamaktır. Bu noktada kurye takip sistemi kullanarak müşterilerinizi memnun edebilir, işletmenizin verimliliğini arttırabilirsiniz. Peki, neden kurye takip sistemi kullanmalısınız? Bu sistemin işletmenize avantajları nelerdir?

Kurye Takip Sistemi Nedir?

Sorunsuz bir teslimat süreci için işletmelerin ürünlerini tam zamanında müşteriye teslim etmesi gerekir. Bu noktada kurye takip sistemi; müşterilerin siparişlerini anlık gerçek verilerle takip edebilmesini sağlarken, aynı zamanda siparişlerinin konum bilgilerini görebilmesini ve tahmini teslim süresi hakkında bilgi sahibi olabilmelerini sağlar. 

İşletmenizde Neden Kurye Takip Sistemi Kullanmalısınız?

Özellikle paket servisle çalışan işletmeler için hızlı teslimat oldukça önemlidir. Yoğun bir çalışma gününde ise gelen siparişleri takip etmek kimi zaman zor olabilir. Böyle bir durumda siparişler yanlış kişiye gidebilir veya farklı bir adrese gidebilir. Bu noktada kurye takip sistemi işletmelere çeşitli avantajlar sağlar. Bu avantajlar şu şekilde sıralanabilir:

1) İşletmenize Zaman Kazandırır

Gelen siparişleri doğru adrese tam zamanında teslim etmek müşteri memnuniyetini arttıran ve işletmelerin tercih edilme oranını arttıran unsurlardan biridir. Bu noktada kurye takip sistemi, siparişleri doğru adrese ulaştırmak için en uygun rotanın belirlenmesine yardımcı olur. Böylece kuryeler hangi yoldan gideceklerini bildikleri için siparişleri müşteriye daha hızlı yetiştirir. Bu da işletmenize zaman kazandıracağı gibi gelen siparişleri de daha hızlı teslim edebilmenizi sağlar.

2) Müşterilerin Siparişi İzlemesine Olanak Tanır

Müşteriler verdikleri siparişin nerede olduğunu ve ne zaman teslim edileceğini bilmek ister. Kurye takip sistemi bu noktada hem işletme sahibinin hem de müşterinin siparişleri canlı olarak takip edebilmesini sağlar. Bu sayede müşteriler siparişlerinin ne zaman teslim edileceğini bildikleri için sürekli işletmenin çağrı numarasını meşgul etmek zorunda kalmaz. Bu da işletmelerin telefona bakmakla vakit kaybetmelerini önlediği gibi müşterilerin de tahmini teslim süresine göre kendi vakitlerini planlamalarına yardımcı olur.

3) Siparişlerin Teslimatı Hakkında Kanıt Oluşturur

Olumsuz hava koşulları, yoğun trafik, alıcının belirttiği adreste bulunmaması gibi nedenlerden dolayı kuryeler siparişleri teslim etme konusunda aksaklıklar yaşayabilir. Kimi durumlarda ise alıcılar siparişi almalarına rağmen ‘Siparişim ulaşmadı’ şeklinde işletmeyi suçlayabilir. Bu gibi durumlarla karşılaşmamak için her işletmenin kurye takip sistemi kullanması gerekir. Kurye takip sistemi sayesinde siparişlerin teslim edilip edilmediğinin kanıtı dijital olarak kaydedildiği için hem işletme hem de müşteriler arasında daha sağlıklı bir iletişim süreci oluşturulabilir.

4) Sürdürülebilir Yaşama Destek Olur

Tüketimin hızla arttığı günümüzde israf oranı da her geçen yıla kıyasla artmaya devam ediyor. Yapılan araştırmalara göre; ABD'de her yıl sadece makbuz üretimi için 10 milyon kadar ağaç kesiliyor. Üstelik çevreye zarardan başka hiç bir işe yaramayan bu kağıtlar gün sonunda çöpe gidiyor. Sürdürülebilir bir yaşam oluşturmak ve gelecek nesile daha iyi bir çevre bırakmak için özellikle işletmelerin dijitalleşmeye gitmeleri gerekiyor. Kurye takip sistemi ise bu noktada kağıt makbuz kullanımı yerine dijital makbuz kullanmayı sağlıyor. Hem işletmeler hem müşteriler kağıt makbuz almak yerine kurye takip sistemiyle makbuzları dijitalde saklayabilir, gereken durumda sipariş geçmişinden makbuzlarını görüntüleyebilir.

Paket Servislerde Müşteri Memnuniyetini NarPOS ile Arttırın!

NarPOS, sürdürülebilir çevreye destek olurken müşteri memnuniyetini de arttırmanızı sağlar.  Bu noktada ‘Kurye Atama ve Takip Etme Modülü’ sayesinde, kuryeleriniz gelen siparişleri otomatik olarak üzerine alabilir ve teslimat için vakit kaybetmeden yola çıkabilir. Müşterileriniz ise siparişinin yola çıktığından gelen bildirim sayesinde anlık haberdar olabilir ve haritadan siparişinin nerede olduğunu takip edebilir. Aynı zamanda, NarPOS’un ‘Muhasebe Modülü’ sayesinde ise işletmeler faturalarını dijital ortamda kesebilir ve saklayabilir. Böylece işletmelerinde kullanılan kağıt israfını en aza indirerek sürdürülebilr yaşama destek olabilirler. Tüm bu ayrıcalıklı hizmetlerden siz de yararlanmak istiyorsanız, hemen bugün NarPOS’u deneyin!

İlginizi Çekebilir: Yazar Kasa Pos Nedir?