Son yüzyılın en büyük buluşlarından, herhangi bir limiti ve yöneteni olmayan bir bilgi iletişim ağı olarak adlandırılan internet, uluslararası pazaralama araçlarından biri haline gelirken, tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde de hayatımızın önemli bir parçası haline gelmiştir. Yine tüm dünyada olduğu gibi Türkiye’de de en internetin en çok kullanıldığı alan sosyal medya. Onun ardından fatura ödeme, alışveriş yapma, eğitim, aradığın bilgiye ulaşma gibi birçok şey artık internet aracılığı ile yapılıyor. 2014 Nisan ayında Türkiye genelinde internet erişim imkanına sahip ev sayısı %60 oranındadır. İnternet kullanımı artı yönünde kullanan sektörler arasında göze çarpanı ticaret sektörü; e-ticaret kavramıyla insanlığa yeni hizmetler sunmaya başladı. Online alışveriş sayesinde hem müşteriler internet üzerinden ürünlere ulaşabiliyor, hem de satıcılar da müşterilerine kolaylıkla ulaşabiliyor. Günüzümüde müşteriler geleneksel alışveriş sisteminden çok online alışverişi tercih ediyor. E-ticaret; ürünlerin ya da hizmetlerin, satın alma ve sipariş vermek için özel metotlarla tasarlanmış bilgisayar ağları üzerinden alınmasıdır.
E-ticaretin birçok avantajı vardır. İşlemler hızlıca masrafsız olarak tamamlanır, internet sayesinde geniş bir pazar ağı kurulur. Alıcılar işletmeye fiziksel olarak gitmeden indirimlerden haberdar olur ve ihtiyaçları olan ürünlere ulaşır. Tüketici birden fazla farklı ürünü aynı anda görüp kıyaslama yapabilir. Türkiye’de e-ticaretin öncülüğünü yapan sektörlerden biri yiyecek – içecek sektörüdür. Sektördeki işletmeciler internet pazarlama konusunda bir numaralı araçtır. Öte yandan, yiyecek-içecek firmaları, kendi yapılanma süreçleri ve iletişim için de interneti kullanır. Günümüzde insanların yeme-içme alışkanları gözle görülür şekilde değişti. Bunun en büyük sebebi tüm dünyada olduğu gibi, hızlı yaşayan insanlar. Bu insanlar gün içinde birçok şeyi yapmak zorunda kalıyor. Bununla birlikte, bireyler yemeği de hızlı yemekte ve bu sebeple fastfood zincirlerine talep artmaktadır. Ülkemizde fast food restoranlarının çoğu satışlarını online olarak yapıyor. Sabah erkenden işe giden, öğle yemeğine iş arasında belli bir süre ayıran ve akşam eve geç dönen bireyler birkaç tuşa basarak yemek sipariş etmek istiyor. Öte yandan, genç nüfusun birçoğu yemek yapmayı bilmiyor ve onlar da çalışan bireyler gibi, aynı yolu izliyor. Bununla birlikte, internette; tüketici birçok seçeneği aynı anda görmekte, kıyaslama ve fiyat karşılaştırması yapabiliyor. Ayrıca, bazı işletmeler yiyeceklerinin içeriğini belirleme fırsatı bile sunuyor. Öte yandan, müşterilerin talepleri doğrultusunda menülerde ürün dağılımı yapıp, hızlı bir şekilde teslimat yapıyor.
İşte bu online yemek siparişi veren firmalardan biri de, ülkemizde online satış konusunda en büyük Pazar sahibi olan Trendyol. Online bir pazar yeri olan Trendyol entegrasyonu ile online yemek siparişi alanına geçiş yaptı. Yaptığı devasa reklam anlaşmaları ile öne çıkan, restoranlara sağladığı yazılım ile pos sisteminiz ile entegre olarak sizi devasa müşteri havuzuna davet ediyor.
Trendyol yemek entegrasyonu ile tüm bu aşamaları tek tıkla geçin. E-fatura veya e-arviş fatura detaylarınızı kullanarak hemen faturaların basılmasını sağlayan bu yazılım ile raporlar ile satış yaptığınız tüm pazar yerlerin tamamını tek panelden görebilirsiniz. Ayrıca faturalandırma olayını da iyice basitleştiren Trendyol, bu konu ve başka konularda kendini sürekli güncelleyerek akışına devam eder. Yoğun sipariş dönemlerinde, personelinizin iş yükü çok artar. Trendyol entegrasyonu ile personeliniz birden fazla işi aynı anda kısa sürede çözüme kavuşturur. Böylece çalışma potansiyeliniz artar ve müşteriler daha iyi bir hizmet verirsiniz. Siz de online pazaryeri devi Trendyol ile kalite standartlarınızı arttırın. Edineceğiniz pos sistemi ile Trendyol sistemini eşleyin ve daha çok müşteriye erişin. En iyi hizmet ve en güzel kullanıcı deneyimi için Trendyol entegre sistemini deneyin. İşletmenizi elektronik ortama taşıyıp dönüştürün. Hızlı ve hatasız şekilde hizmet vermenin mutluluğunu yaşayın.