Pide Lahmacun Kebap Tantuni Pasta veya börek işletmeniz ne satarsa satsın, yerinde servise alternatif olan Paket Servis, ciddi bir gelir kaynağıdır.
Bu gün ki ekonomik şartlar ve müşteri alışkanlıklarına ek olarak geliştirilen, paket servise teşvik eden uygulamaları da göz önüne alırsak, Türkiye’de ciddi bir kitle olduğunu bilmek gerek. Reel bir artış, reel bir tercih artık paket siparişe doğru kaymış durumda.
Peki siz bir işletme olarak ne kadar faydalanıyorsunuz bu müşteri potansiyelinden veya katkı sağlıyorsunuz işletmenize ?
Şayet düzenli paket sipariş çıkmanıza rağmen sayıda artış olmuyorsa mutlak surette işletmenin daha çok kazanması adına paket siparişinizin artışı için bir adım atmıyorsunuz demektir.
Hatta zamanla daha da azalacağı için bu pastadan payınıza düşen dilimlerin azalacağı anlamına da gelmektedir.
Maalesef günümüzde her işletme paket servis yapsa da yeni trend olan bu servisin müşteri siparişini hazırlayıp paket yapmaktan ibaret olarak görmektedir. Çünkü artan talep, yeni mecraların gelişmesi, getir, getir yemek, yemek sepeti gibi uygulamaların artması işi daha da kolaylaştırıyor. Her bir işletmenin yakın çevresinde bulunan ev ve iş yeri sayıları göz önünde bulundurulursa işin hakkı verildiğinde ciddi bir ciro kazancı demektir.
Her işletme için bir sınır ve çap vardır.
Buraya kadar hizmet, şu kilometre sonrası siparişimiz yoktur. Veya, hizmet ağımız sadece bu sınırlar içindedir şeklinde.
Oysa inancı doğrultusunda işletme sahibi, kendi sınırlarını aşar, daha fazlasına inanırsa bu pastadan pay alamamak içten değil.
Daha çok paket servis almak, daha çok satmak, ve daha çok müşteri kazanmak tamamen işletmenin kendi elindedir.
Eğer ki, paket servis sadece paketlemek ve göndermekten ibaret değil ise eğer çok daha fazlası ise, mükemmelleşmek bu süreci kusursuz yönetmek artık bir lüks değil mecburiyettir.
Süreç yönetimi için, müşteri memnuniyeti birinci sıradadır. Yani o siparişe değer katacak, anlamlandıracak o müşteriyi yeniden siparişe ikna edecek bir süreçtir .
İlk adım müşteri karşılamadır. Telefonla gelen siparişin karşılanması, müşteriye ismi ile hitap etmek, ilk kez arıyorsa bilgilerini kaydetmek, her seferinde müşteriyi yoran adres verme ve tarif alma süreçlerini direkt olarak eleyip hızlı bir konsantre sipariş alma süreci yaşamak önemlidir.
Doğru siparişi almakta en az karşılamak kadar önem arz eder. Müşteriyi doğru dinlemek, notlarını almak ve ayrıntıları atlamamak.
Hemen ardından doğru tutarı müşteriye vermek ve ödeme şeklini sormak. Eğer alternatif ürünler satılacaksa, öneri olarak sunmak. Bu süreçlerin kusursuz işlemesi için mutlaka Paket Servis Prosesinin istisnasız her müşteriye uygulanması ve her işletmenin bu süreci oluşturması gerekmektedir.
Paket servis süreci hemen işleme alınmalı ve soğuktan sıcağa doğru paketlenmelidir.
Peçete Islak Mendil gibi önemli detaylar asla atlanmamalıdır. Her müşteri için magnet veya bir sonraki siparişe hazırlık olan reklam föyüde eklenirse çok daha kalıcı olur. Motorcu Kuryenin paketi bekletmeden alması, doğru adrese doğru zamanda teslim etmesi, o sürecin başarılı bir şekilde tamamlanması demektir.
Tüm bu süreçlerde işinizi kolaylaştıracak, vizyonunuza vizyon katacak sizi rakiplerinizin bir adım önüne çıkaracak olan bu süreç için bir diğer deyişle, Lokanta, Restoran ve Cafeler için telefon çaldığı anda müşterinizi tanıyan, Nitelikli Paket Servis Takip Modülü ile müşterilerinizin bir adım önüne geçmenizi sağlayacak Narpos Restoran Otomasyon Programını mutlaka denemelisiniz. Narpos Paket Servis ile, paket siparişlerinizi ölçümleyin, raporlayın takip edin ve tüm süreci başarılı ve sorunsuz bir şekilde yönetin.
Ercesa Yazılım tarafından Narpos aracılığı ile size sunulan Paket Servis Takip Modülünden;
Kayıtlı müşterilerinizin sipariş geçmişini ve tüm bilgilerini görebilirsiniz. Günlük satış raporlarınıza ulaşabilir ve satışlarınızı filtreleyerek dönemlik satış raporlarınızı çıkarabilirsiniz.
Kurye ile yemek teslimatı yapan tüm işletmelere, kullanımı kolay paket servisi modülü sunar. Paket Servis Takip modülü ile fast food, cafe, restoran ya da lokantada masaya servis ve paket servis modüllerinden elde ettiğiniz gelir kalemlerini Narpos Paket Servis Takip Modülünde ayrı ayrı değerlendirir ve paket servis verimliliğini ölçümleyebilirsiniz
Ayrıca Kurye Takip Menüsü ile, Hem Müşteri Hem de işletme adına paket servis süreçlerini takip etmek en kolay yoldur.
Müşteriye vermiş olduğunuz siparişi izletmenin yanı sıra, siparişleri ve kuryeyi daha verimli organize etmenizi sağlayan bu sistem ,Ön görü toplamak, hız ve kalite ölçümlemek için de tercih edilir. Kurye Takip Sisteminde www.hemenyolda.com ile çalışmaktayız.
Ercesa Yazılım Restoran Otomasyon Programı Narpos, Hemen Yolda uygulaması ile entegre olabilmek adına, sizin için Kurye Takip Entegrasyon Modülünü açmıştır.
Yararlanmak, ve entegre olmak sadece dakikalar içerisinde gerçekleşir ve asla ek bir donanım maliyeti olmaz.